Служба підтримки Паріматч: як зв’язатись та чому вона така важлива

Казино » Служба підтримки Паріматч: як зв’язатись та чому вона така важлива

Служба підтримки Паріматч – це важливий елемент функціонування порталу. У новачків, так само як у досвідчених клієнтів можуть виникати певні питання, складнощі, в тому числі технічного характеру. Для їх вирішення розділу FAQ достатньо далеко не завжди. Саме в такому випадку варто звертатись до саппорту БК ПАРІМАТЧ.

Бонус +150% до депозиту
5.0

Способи зв’язку з техпідтримкою Паріматч

Технічна підтримка в Казино Parinatch Україна та букмекерській конторі (обидва знаходяться на одному сайті) надається такими каналами зв’язку:

  • онлайн-чат – строк очікування відповіді 1-2 хвилини, форма для зв’язку на офіційному сайті;
  • електронна пошта – [email protected], відповідь не швидше ніж через 5 хвилин, та як показує практика – довше, адже це найповільніший спосіб зв’язку;
  • мессенджери – Телеграм та WatsApp, перейти в відповіді мессенджери можна безпосередньо з головної сторінки сайт. Період очікування підключення оператор 2-3 хвилини;
  • гаряча лінія Парі матч. Номер – 0 800 210 240. Це найшвидший спосіб зв’язку, одна черга ним скористатись чимала, тому потрібно щоб дійшла черга. Оператор підключиться за 1-3 хвилини в залежності від завантаженості.
Служба підтримки Паріматч

Для того, щоб отримати консультацію, зовсім не обов’язково в особистий кабінет Парі матч вхід здійснювати. Однак, в такому випадку не доведеться вводити свої зворотні контакти для отримання відповіді.

Зверніть увагу, скористатися будь-яким з доступних каналів зв’язку можна як з десктопного сайту, так і з мобільної версії та додатку. Працює саппорт 24/7, тому можете писати, телефонувати в будь-який час доби. Більше того, вночі буде більше шансів на отримання швидкої відповіді, адже оператори не завантажені роботою так як в денні години.

Написати в онлайн-чат: інструкція

Для того, щоб отримати консультацію на сайті Парі матч служба підтримки працює цілодобово. Одним з найзручніших способів – є онлайн-чат. Для того, щоб пришвидшити оформлення звернення авторизуватись. Якщо ж профіля ще не маєте, то потрібно буде ввести контактні дані для того щоб вам могли надати відповідь.

Значок переходу до спілкування в онлайн-чаті знайдете в правому нижньому кутку. Клікайте не іконку, перед вами відкриється форма – заповніть її та сформулюйте питання. Попередньо будуть запропоновані теми, які найчастіше приводять клієнтів в онлайн-чат. Перегляньте, можливо ваше питання стосується однієї з них. Відмітьте, ту яка найбільше підходить – це дасть змогу підключитись компетентному оператору, який зможе дати відповідь. Потрібно буде зачекати, поки представник букмекера включається в чат. Інколи трапляється, що оператор не підключається до розмови через велику кількість звернень. В такому разі буде запропоновано залишити контактну адресу електронної пошти і сформулювати питання. Одразу після появи вільного оператора, він опрацює звернення.

Консультація через електронну пошту Паріматч

Дуже простий та не менш зручний спосіб комунікації. Можна ввести адресу електронної скриньки і створити лист безпосередньо в своєму поштовому клієнті. Якщо клікаєте на цей спосіб зв’язку в додатку, то вас буде перенаправлено на профіль Gmail-пошти, залишиться лишень заповнити тему та детально описати питання.

Рекомендуємо використовувати такий спосіб в тому разі, коли:

  • питання не термінове – заявлені 5 хвилин, зазвичай не працюють, доводиться чекати довше;
  • потрібна розгорнута відповідь. Це може бут и інструкція чи інші пояснення;
  • питання немає в переліку стандартних при зверненні через онлайн-чат чи в розділі FAQ.

Рекомендуємо регулярно перевіряти поштову скриньку, але дуже швидкої відповіді не чекайте. Основним секретом отримання відповіді на своє питання при використанні такого способу буде детальне пояснення суті звернення, так, щоб не довелося задавати уточнюючі питання.

Мессенджери: швидка та кваліфікована консультація

Паріматч служба підтримки буде доступна після кліку на відповідну іконку – Telegram або WatsApp. Перехід в месенджер відбудеться автоматично.

Якщо говорити про Телеграм, то до ваших послуг буде чат-бот, для початку спілкування з котрим потрібно створити повідомлення /start. Далі перегляньте теми, щодо яких надається консультація, та введіть номер тої, яка актуальна саме для вас. Після завершення спілкування необхідно відправити команду /stop, інакше бот і надалі буде надсилати повідомлення.

За тим же принципом працює і чат-бот ВотсАп. Зверніть увагу в обох випадках є команда 10 – через яку вдасться з’єднатись з живим оператором. Це варто робити лише за умови, що питання, на яке ви шукає ат відповідь немає в запропонованих темах.

Дзвінок на гарячу лінію: коли та як можливо зв’язатись з операторами Паріматч

Паріматч гаряча лінія максимально звичний спосіб зв’язку. Жодних питань немає в тому, щоб набрати номер та дочекатись зв’язку з оператором. Мабуть, це найкращий спосіб комунікації, якщо проблему важко описати словами або віднесено до одного зі стандартних розділів з питаннями.

Але будьте готові до того, що доведеться почекати з’єднання і це може зайняти навіть більше 5 хвилин. Весь цей час потрібно перебувати на лінії і не класти трубку.

Які питання вирішує техпідтримка Parimatch

Підтримка Парі матч готова вирішити будь-яке питання, що турбує клієнта. В онлайн-чаті та месенджерах дещо простіше, адже одразу бачите теми, в яких можна пошукати свої питання. Вони стосуються проведення фінансових операцій, створення профілю, входу та верифікації, ставок, гри в онлайн-казино, тощо.

Що стосується звернень по телефону чи листів на електронну пошту, то тут вже дещо важче. Адже в першому випадку потрібно пояснити суть питання та спілкуватись з живим оператором. У випадку з електронною поштою потрібно дуже вичерпно подати інформацію, щоб оператор почитавши звернення зміг дати відповідь, яка вас задовольнить.

Часті питання про Паріматч служба підтримки

❓ Хто може звернутись до техпідтримки Паріматч?
За консультацією в техпідтримку може звернутись як зареєстрований та авторизований клієнт, так і той, хто ще немає профілю. Відповідь отримає кожен. Зверніть увагу, свої канали комунікації є для різних країн. Відповідно, дзвінок на гарячу лінію для свого регіону не буде тарифікуватись, якщо ж телефонуєте з іншої країни, то доведеться оплачувати.
❓ Як довго чекати відповідь на звернення по електронній пошті Паріматч?
Спосіб зв’язку – електронна пошта не найшвидший, проте він підходить для вирішення питань, які не є терміновими. Регламентний мінімальний строк відповіді – 5 хвилин, однак чекати відповідь можете і декілька днів. Все залежатиме від завантаженості поштової скриньки оператора азартних розваг.
❓ Які питання в компетенції операторів техпідтримки Parimatch?
Абсолютно на всі питання готові відповідати оператор техпідтримки: про реєстрацію, верифікацію та авторизацію, поповнення балансу та вивід коштів, оформлення купону та ставки в казино. Саппорт допоможе розібратись з поточними технічними проблемами, тощо.
❓ Чи можна використовуючи мессенджери поспілкуватись з живим оператором Паріматч?
Так, ця опція є, однак рекомендуємо попередньо переглянути пункти меню в Телеграм чи ВотсАп і пересвідчитись, що вашого питання в ньому немає.
❓ Як звернутись на гарячу лінію казино Паріматч?
Контакти та способи зв’язку для гемблерів ті ж самі. Так само, як і профіль один.